Кошик
455 відгуків
+380 (67) 776-46-77
+380 (67) 846-77-64
Music kiev — музика на CD, MP3, DVD та Blu-ray дисках

Michael Jackson – Greatest Hits (2CD, Digipak)

660 ₴

  • В наявності
Michael Jackson – Greatest Hits (2CD, Digipak)
Michael Jackson – Greatest Hits (2CD, Digipak)В наявності
660 ₴
+380 (67) 776-46-77
  • +380 (67) 846-77-64
+380 (67) 776-46-77
  • +380 (67) 846-77-64
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

CD1:
1 Scream 4:37
2 Bad 4:06
3 Black Or White 4:14
4 Billie Jean 4:53
5 The Way You Make Me Feel 4:56
6 Earth Song 6:44
7 Thriller 5:56
8 Remember The Time 4:00
9 Smooth Criminal 4:15
10 Ghosts 5:11
11 The Girl Is Mine 3:42
12 They Don’t Care About Us 4:43
13 Dirty Diana 4:39
14 Beat It 4:18
15 Give In To Me 5:29
16 Rock With You 3:23
17 Leave Me Alone 4:39

CD2:
1 Thisis It
2 Jam 5:39
3 Blood On The Dancefloor 4:14
4 Another Part Of Me 3:54
5 Stranger In Moscow 5:44
6 Blame It On The Boogie 3:30
7 Wanna Be Starting Something 6:03
8 Liberian Girl 3:50
9 Who Is It 6:35
10 You Rock My World 5:37
11 Heal The World 6:24
12 I Just Can’t Stop Loving You 4:13
13 In The Closet 6:32
14 You Are Not Alone 5:45
15 Dangerous 6:59

Жанр: Pop

Майкл Джозеф Дже́ксон (англ. Michael Joseph Jackson; 29 серпня 1958, Гері — 25 червня 2009, Лос-Анджелес) — американський співак, автор пісень, музичний продюсер, аранжувальник, танцівниця, хореограф, актор, сценарист, філанутроп, підприємець. Найуспішніший виконавець в історії попмузики, відомий як «Король попмузики», володар 15 премій Греммі та сотень інших премій. 25 разів занесений у Книгу рекордів Гіннесса. Кількість проданих у світі записів Джексона (альбомів, синглів, збірок тощо) становить 1 мільярд копій. 2009 року офіційно визнаний Легендою Америки та Іконою Музики. Майкл Джексон зробив чималий внесок у розвиток популярної музики, відеокліпів, танцю та моди.

Джексона також називають Королем музичного відео. Стів Хей з Allmusic спостеріг, як Джексон перетворив кліп на витвір мистецтва через складні сюжетні лінії, танці, спецефекти та появу знаменитостей в епізодичних ролях, одночасно руйнуючи расові бар'єри. До Трилера Джексон марно намагався пробитися на MTV нібито тому, що він афроамериканець. Тиск із боку CBS Records переконає MTV почати показувати «Billie Jean», а потім «Beat It», що призводить до тривалої партнерства з Джексоном, а також допомагає іншим чорним музикантам отримати визнання. Працівники MTVipувачімісніtures у їхніх показах або тиск, щоб вони змінили свою позицію. MTV стверджує, що вони грали рок-музику незалежно від раси. Популярність його відео на MTV допомогла поставити порівняно молодий канал «на карту»; увага на MTV змістилася в бік поп і R&B. Його уявлення на «Моута: 21-го, сьогодні, назавжди» змінило межі живого шоу на сцені; «Те, що Джексон робив синхронно "Billie Jean" саме по собі не екстраординарний, але факт, що це не змінило враження від виступу екстраординарно, чи був цей виступ вживо або синхронно, це не впливає на аудиторію, створюючи у такий спосіб епоху, в якій артисти відтворюють образи музичного відео на сцені. Такі короткі фільми, як-от Трилер, загалом залишалися унікальними для Джексона, тоді як танцювальної групи в «Beat It» неодноразово застосовували. Хореографія Трилера стала частиною глобальної попкультури, копіюючись всюди, від індійських фільмів до в'язниці на Філіппін. Короткий кліп Трилер відзначений збільшенням рівня музичних кліпів і був названий найвдалішим музичним відео, коли-небудь потрапляв у Книгу Рекордів Гіннеса.

У 19-хвилинному відео на пісню «Bad» — режисер Мартін Скорсезе — Джексон почав використовувати сексуальні образи та хореографію, неподібну раніше в його роботі. Час від часу він захоплював або торкався грудей, тулуба та промежини. Відповідаючи на питання Опри в інтерв'ю 1993 року про те, чому він вистачає за промежину, він відповідав: «Я35, це відбувається підсвідомо», і він описує це як те, що не було заплановано, але, швидше, як те, що було вимушено музикою. «Bad» отримав змішане приймання від шанувальників і критиків, журнал «Time» назвав його «позорним». У фільмі також показаний Веслі Снайпс, у майбутніх кліпах Джексона знаменитості часто матимуть епізодичні ролі. Для «Smooth Criminal» Джексон експериментував з інноваційним «антивітаційним нахилом» у своїх виступах. Цей маневр вимагає спеціального взуття, за яке він дістав патент США No 5255452. Хоча відео на пісню «Leave Me Alone» не був офіційно випущений у США, 1989 року він був номінований на три нагороди Billboard Music Video Awards; у тому ж році він отримав нагороду «Золотий Лев» за якість спецефектів, що використовуються в його постановках. 1990-го року «Leave Me Alone» виграв Греммі як найкраще музичне відео, коротка форма.

Він отримав нагороду MTV Video Vanguard Award у 1988-му році та нагороду Артист Десятилію MTV Video Vanguard Award в 1990-му році в освоєння досягнень у його мистецтві в 1980-х роках, а в 1991-му перша премія була перейменована на його честь. «Black or White» супроводжувалася спірним кліпом, прем'єра якого відбулася 14 листопада 1991 року одночасно в 27 країнах, за оцінками, аудиторія становила 500 мільйонів осіб, найбільша з коли-небудь огляданих музичне відео. Показані сцени були вираховані як ті, що мають сексуальний характер, а також як зображення насильства. Зшвидкі сцени у фінальній частині 14-хвилинної версії було відредаговано, щоб запобігти забороні на відео, і Джексонгладиш. Поряд із Джексоном, у кліпі брали участь Маколей Калкін, Пеггі Ліптон і Джордж Вендт. Ця робота допомогла ввести морфінг як важливу технологію в музичні кліпи.

Після смерті Майкла нерідним явищем стали флешмоби на його честь. Флешмоби пам'яті Джексона своїми масштабами та періодичністю провідності вийшли за межі звичайних фан-мобів і почали зовсім новий, унікальний рух. Ці флешмоби відрізняються від звичайних, вони не відповідають правилам класичного моба, також як і фан-моб учасники цього моба одягнені в атрибутику та одяг Джексона, у такий спосіб копіюючи його стиль. Уся хореографія та рухи копіюють рухи Майкла Джексона. Музика цього флешмоба обов'язково має бути підібрана з репертуара Майкла. Загалом хореографія цього моба взята з оригінальної хореографії Джексона, але іноді полегшується або просто змінюється, оскільки вона дуже складна для повторення її непрофесіоналами.

8 липня цього ж року — у Стокгольмі, спершу на площі Сергеля, а через кілька годин на проїздній частині біля готелю Stureplan — 300 танців виконали постановку під хіти Майкла (причому хореографія була поділена за 1,5 години до виступу). Стокгольмський флешмоб, організований Bounce Streetdance Company, підхопили фани з Амстердама. І 19 липня — 1000 амстердамських шанувальників людини-легенди пройшлися найбільшими майданчиками цього міста з Джексоновським «Thriller». 27 липня в 12 годин дня, дитячий колектив «відкрив» монреальський флешмоб. Також у списку міст, які підтримали ідею шведських ентузіастів, маються на увазі: дата, Нью-Йорк, Торонто, Чикаго, Тайчжун, Париж, Баку, Х'юстон, Лондон, Гельсінгборг, Тюбінген, Таллін, Сан-Франциско, Гонконг, Голлівуд, Голлівуд, Бішкек, Алмати, Астана — і це не повний список. Світова танцювальна спільнота вирішила висловити свою любов великій людині — Майклу Джексону — за його творчість, яка зробила неймовірний внесок і в цю сферу мистецтва. У всьому світі набирає оберти данс-рух, присвячене пам'яті артиста. Відео ролики мобів почали набирати популярності на відомих інтернет-порталах, зокрема YouTube, Твіріто, ВКонтакті тощо.

У Мехіко в танці під композицію «Thriller» взяли участь 12937 осіб. Як висвітлювалося в пресі — це була спроба організувати найрозширший танець Майкла Джексона, за що він і потрапив на сторінки рекордів Гіннеса.

Характеристики
Основні
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
Артикул42449
ЖанрRock
КатегоріїRock Музика CD
НазваNICK CAVE and THE BAD SEEDS GH 2CD 2
НаявністьВ наявності
ТипCD
Інформація для замовлення
  • Ціна: 660 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner