Кошик
348 відгуків
+380 (67) 776-46-77
+380 (67) 846-77-64
Music kiev — музика на CD, MP3, DVD та Blu-ray дисках

Led Zeppelin – Led Zeppelin III (1994) (CD Audio)

360 ₴

  • В наявності
Led Zeppelin – Led Zeppelin III (1994) (CD Audio)
Led Zeppelin – Led Zeppelin III (1994) (CD Audio)В наявності
360 ₴
+380 (67) 776-46-77
  • +380 (67) 846-77-64
+380 (67) 776-46-77
  • +380 (67) 846-77-64
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Опис

01.Immigrant Song (2:27)
02.Friends (3:54)
03.Celebration Day (3:30)
04.Since I’ve Been Loving You (7:24)
05.Out On The Tiles (4:07)
06.Gallows Pole (4:58)
07.Tangerine (3:11)
08.That’s The Way (5:38)
09.Bron-Y-Aur Stomp (4:19)
10.Hats Off To (Roy) Harper (3:40)

Жанр: Hard Rock, Classic Rock

Формат: CD, Album, Reissue, Remastered

Рік виходу альбому: 1970
Рік випуску диску: 1994

Led Zeppelin III - третій студійний альбом британського рок-гурту Led Zeppelin, випущений 5 жовтня 1970 лейблом Atlantic Records. Пісні, що увійшли до альбому, були написані у котеджі Брон-ер-айр в Уельсі, де відпочивали учасники гурту. В альбомі переважають акустичні інструменти, що було нетиповим для Led Zeppelin та ознаменувало зміну у стилі гурту.

Led Zeppelin III став одним із найменш продаваних альбомів гурту і отримав негативні відгуки критиків. Разом з тим, гурт додав до свого концертного репертуару акустичні версії деяких пісень, у наступних альбомах все частіше з'являлися фолк- та акустичні пісні.

У 1970 році, після двох з половиною років виснажливих гастролей, Led Zeppelin вирішили зробити перерву. Плант планував написати кілька каліфорнійських блюзів у якомусь тихому місці і запропонував Пейдж оселитися в котеджі Брон-ер-айр на півночі Уельсу. Котедж був названий так на честь смужки сонячного світла, що золотила горб, на якому він стояв. Обидва музики цікавилися фолком: Пейдж слухав Дейві Грехема і Берта Дженша, а Плант - Джона Феї. У тихій сільській місцевості двоє учасників групи отримали можливість у спокійній обстановці складати музику, якою цікавилися. Вони багато музикували, прогулювалися околицями і іноді відвідували сільські паби, де їх ніхто не впізнавав.

У котеджі не було електрики, і Пейдж використав класичну гітару. Це частково пояснює, що після двох важких альбомів Led Zeppelin випустили акустичний. За словами Пейджа, умиротворена місцевість та обстановка, що задали тон майбутньому альбому, сприяли використанню класичної гітари. Проте не лише умови, в яких складалися пісні, стали причиною нового звучання: учасники гурту самі хотіли змін, Роберт Плант в інтерв'ю журналу Uncut сказав:

Брон-ер-айр був фантастичним місцем невідомо де, без будь-яких зручностей, і це був фантастичний експеримент у тому, що ми могли зробити у цьому середовищі. Тому що на той час ми були одержимі змінами, і було великою справою, що ми також змогли створити пасторальний бік Led Zep.

Пісні, написані в Брон-ер-айрі, дуже вплинули на майбутню творчість групи; згодом Пейдж говорив, що в період їхнього проживання в котеджі по-справжньому дізнався Планта:

Коли я справді пожив із ним у Брон-ер-айрі, а не в сусідніх номерах готелю.

У травні 1970 року Пейдж і Плант переїхали з Уельсу в Хемпшир, де зустрілися з Джонсом і Бонемом. У Хемпширі учасники гурту оселилися у старому особняку Хедлі Гранж, який згодом став їх улюбленим місцем, і почали репетирувати, скориставшись мобільною студією Rolling Stones. Завдяки мобільній студії музиканти отримали можливість записувати пісні прямо у будинку, де у всіх кімнатах було встановлено мікрофони.

У Хедлі Гранж було записано майже всі пісні, написані в Брон-ер-айрі. "Since I've Been Loving You" та "That's the Way" були записані в липні в Basing Street Studios лейбла Island Records, а "Out on the Tiles" та "Hats Off To (Roy) Harper" - у студії Olympic Studios ( Лондон). Монтаж проводився у серпні у студіях Island Records, Olympic Studios, Electryc Lady (Нью-Йорк), Ardent Studios (Мемфіс); цей період збігся з початком третього американського турне Led Zeppelin, тому альбом довелося закінчувати поспіхом. Роботу було закінчено 17 серпня.

Оригінальне видання вінілового диска Led Zeppelin III упаковане у подвійний розкладний конверт. Дизайном обкладинки зайнявся художник Zacron, який познайомився з Пейдж ще в 1963 році. Сюрреалістичне зображення складається з окремих абстрактних елементів, що у взаємодії дають єдине ціле. У внутрішньому розвороті конверта зображені повітряні судна різних типів, у тому числі дирижаблі та літаки, з'єднані лініями, а на задньому боці обкладинки – фотографії учасників групи.

Обкладинку переробляли кілька разів, оскільки перший варіант Zacron не сподобався учасникам Led Zeppelin. Коли обкладинку було закінчено, Пейдж зателефонував художнику з Нью-Йорка і сказав, що, на його думку, «фантастична» обкладинка. Все ж таки дизайн конверта диска не повністю задовольнив учасників групи. Пейдж в інтерв'ю журналу Guitar World 1998 висловив жаль, що обкладинку не встигли доопрацювати до кінця, оскільки термін роботи над альбомом вже добігав кінця.

У Великобританії та Японії було видано CD, упаковані у мініатюрну версію обкладинки оригіналу. У французькому виданні альбому на обкладинці було вміщено фотографію учасників гурту на білому тлі.

Незважаючи на те, що робота над альбомом була закінчена в серпні 1970 року, реліз затягнувся до жовтня. Led Zeppelin III був дуже очікуваним альбомом: кількість попередніх замовлень лише у США наблизилася до мільйона. Після релізу (5 жовтня, лейбл Atlantic) LZ III отримав негативні відгуки критиків.

Журналіст Rolling Stone Лестер Бенгс розкритикував третій альбом, сказавши, що він є продовженням лінії взятої у двох попередніх альбомах, незважаючи на кілька акустичних пісень. На його думку, акустичні пісні вийшли стандартними за мірками Led Zeppelin, а важкі пісні схожі одна на одну. Найбільш вдалими композиціями Бенгс назвав "Immigrant Song" і "That's the Way", про "Friends" критик відгукнувся негативно через монотонний вокал Планту, а "Since I've Been Loving You" назвав "смертельно нудним семихвилинним блюзом".

У відкликанні музичного тижневика Melody Maker було сказано, що учасники гурту вирішили використати акустичну гітару, бо до цього фолк-рок-гурт Crosby, Stills, Nash & Young вже використала цей інструмент. Примітно, що до релізу Melody Maker присвятив новому альбому Led Zeppelin цілу сторінку, в якій говорилося: «Дякую вам, що зробили нас групою номер один у світі» (англ. Thank you for making us the world's number one band).

Джиммі Пейдж дуже болісно сприйняв критику альбому та відмовлявся давати інтерв'ю протягом вісімнадцяти місяців після релізу. Це також сприяло тому, що четвертий альбом вийшов без попередньої інформації. А той факт, що LZ III став найменш продаваним досі альбомом гурту, не засмутив Пейджа. Плант так пояснював малий обсяг продажів[21]:

LZ III не був одним із найбільш продаваних у каталозі, тому що аудиторія обернулася і сказала: «Що нам із цим робити? - Де наша друга частина "Whole Lotta Love"». Вони хотіли щось на зразок Paranoid Black Sabbath! Але ми хотіли акустики, і така пісня як Gallows Pole все ще має силу Whola Lotta Love, оскільки дозволила нам бути динамічними.

Пізніші відгуки в основному були позитивними. Журнал Q позитивно відгукнувся про альбом, давши йому максимальну оцінку в п'ять зірок і підібравши для Led Zeppelin епітет каруселі, що обертається; 2004 року LZ III посів 9-е місце у списку 50 найкращих британських альбомів журналу Q. Також альбом удостоївся п'яти зірок на Allmusic. На думку критика ресурсу Стівена Томаса Ерлевіна, LZ III дав учасникам колективу можливість для зростання у музичному плані, і хоч на ньому є хард-рок-пісні, вони звучать по-новому. Ерлевін похвалив усі пісні, відзначивши "Immigrant Song" (зокрема вокал Планта), "Celebration Day" (блюз-рок зі скривленим рифом слайд-гітари) та "Hats Off to (Roy) Harper" (на думку критика, що перевершує "Since I've Been Loving You»). Російський музичний критик Георгій Старостін у своєму огляді дав альбому оцінку 10 з 15,

«Декан американських критиків» Роберт Крістгау у своєму рейтингу дав альбому оцінку B+, висловивши невдоволення вокалом Планта, який, на його думку, негармонує з гітарою Пейджа навіть у фолькових піснях, і жаль, що в LZ III немає ударного соло Бонема. Італійський музичний критик П'єро Скаруффі загалом похвалив альбом, виділивши пісні «Gallows Pole» (балада) та «Tangerine» («ніжність сходу»).

LZ III неодноразово входив до списків найкращих альбомів, складених різними критиками. Журнал Mojo включив його до списку 100 найкращих альбомів (99-а позиція). У списку 1000 найкращих альбомів усіх часів Коліна Ларкіна альбому дісталося 361 місце. Журнал Classic Rock у 2006 році склав список 100 найбільших британських рок-альбомів, у якому LZ III посів 31-е місце.

Характеристики
Основні
ВиробникNext
КолірКоричневий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 360 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner